Morgonkaffe

Hej!

Sitter med mitt morgonkaffe och blickar ut. Det är varmt men disigt, hur går det ihop? Idag är det dags igen för en cykeltur men får vänta tills det blir lite klarare ute. Vädernissarna har i allfall lovat uppehåll tills i eftermiddag.

Igår var planerna att springa när jag kom hem men fredagströttheten tog över, jag somnade en timme istället. Men denna lilla vila resulterade faktiskt att jag höll mig vaken på kvällen, då var det både grillning med grannarna och Avatar på storbild.

Jobbdagen igår var regning. Undervisning i hel regnmuddering. Tappra elever, sånt gillas!

Nu blir det en rejäl frukost så jag klarar av att vara ute på racern några timmar.....

Puss och kram på er alla

                                   
                               Madonnakonsert 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0