Lånat en racercykel

Hej!

Idag har jag lånat en racercykel av Cykel Sven, en Eddy Merckx. Den har åkt många Vätternrundor. Måste bara få den lite justerad. Måste få styrstammen utbytt, måste ha en kortare så jag når fram till styret. Måste sänka sadeln en aning till, kanske 1,5 cm samt att sadeln ska flyttas fram en liten liten bit. Kommer ta cykeln till cykelcentrum för att få hjälp, synd bara att jag inte hinner dit förän på onsdag.... Jag vill ju ut och raca.......

Puss och kram på er alla

                                       
                                        Eddy Merckx


Kommentarer
Postat av: erica

Ta med cykeln på lördag så tar vi en tur när pojkarna lagar maten ;)

2010-05-04 @ 22:10:42
URL: http://ericasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0