Helgen går mot sitt slut

Hej!

Imorgon är det dags att jobba igen efter en välbehövkig långhelg. Bra att jag passade på att få min förkylning när det var långledigt, man vill ju inte vara hängig på jobbet, nu bara lite snuva kvar. Otur att förkylningen kom för jag har inte tränat något, sedan i tisdags, imorgon blir det på't igen, nu får det vara nog....

Igår var det en fantastisk dag, strålande sol, idag när man vaknar spöregnar det. SUCK! Men av allt regn blev jag inspererad att baka lite, det är lite smått avkopplande. Bakade makens favoriter; moccarutor, kanelbullar och pannbröd. Sedan tog mjölet slut och jag hade ingen lust att åka till affären. Får bli mer bakning till veckan, har hittat ett nytt recept på matbröd som jag måste testa. Sedan lite mer fikabröd att ha i frysen om man får besök....
Lite mer bilder att njuta av...


Jag och pappa tar en svängom när mamma fyllde femtio 2003


Inflyttningsfest i vår lgh i Forssa 2004. Snygga Ohlsson till vänster...


MIdsommar 2004



Astrid 2004

Puss och kram på er all

Kommentarer
Postat av: erica

Tack för bullar, chokladkaka och för att du var med på mötet!

Kram

2010-05-17 @ 21:19:30
URL: http://ericasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0