85 mil

Hej!

Har suttit och kollat i min kalender och räknat ihop mina cyklingsmil. Jag började på motionscykel efter sportlovet sedan övergick jag till cykling ute (mkt spinning också förvisso under vintermånaderna men inget jag räknat i några mil.... bara i svett =)....) Tror att jag kommit ihåg att skriva i efter varje pass i kalendern och slutsumman när jag räknade blev 85 mil. Inte illa om jag får säga det själv.. Och jag har fotfarande några dagar kvar. Nästa vecka satsar jag på att komma över hundra mil. Nog tusan ska jag väl ta mig runt Vättern om jag föberett mig med lite över hundra mil.....

Idag har det var en innedag. Jag orkade inte trotsa regnrusket och gå ut, utan stannade inomhus. När det väl klarnade upp framåt kvällen hade jag tröttnat på att ladda för träning, så det blev inget alls. Käkade godis istället. Söndagsgodis..Blev inget fredagsmys eller lördagsgodis så söndagsgodis får duga.... Har pysslat med tvätt denna regniga dag - såååååå trist. Kan man inte uppfinna skrynkelfria kläder? Har även kört långkok idag, älggryta. Den blev fantastiskt god som vanligt. Sedan har jag faktiskt jobbat hör och häpnad, uppgifter till mina gymnasieelever har gjorts och mejlats iväg.

Imorgon startar den sista hela jobbveckan. Sedan är det mkt schemabrytande aktiviteter de sista två veckorna. Tre veckor kvar för våra elever i skolan, fyra kvar för mig.......

Puss och kram på er alla


Kommentarer
Postat av: erica

85 mil, man blir impad! BRa jobbat. Du är väl förberedd! Vi kommer dit och hejar på dig!

Kram

2010-05-24 @ 21:09:01
URL: http://ericasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0