Ta mig i brasan...

Hej!

Jävla kamin, den krånglar för mig, det vill inte brinna. För en vecka sedan hände samma sak, då satte jag igång brandalarmet och spädde på min kommande tinnitus. Nu vet jag att det fungerar. Men nu då, samma sak, har ingen lust att få det skärande ljudet i öronen igen. Har försökt allt, men jag är inte känd för att ha tålamod när saker och ting inte fungerar som det ska. Ringde och skällde på maken, som om det skulle få elden att börja brinna.... Ja , ja ska försöka igen....

Idag har jobbet bestått av föräldrasamtal, elevsamtal, omdömesskrivning, rastvärderi och hör och häpnad lite lektioner. En fullsäckad dag med andra ord...

Hemma blev det matlagning och lite soffhäng innan det var dags för veckans höjdpunkt, afrodans. Så himla roligt. Alla borde prova...

Nu måste jag bara sova, imorgon kommer che... jag menar kära kollegan på middag. Det ska bli kanon, har spånat väl på menyn och fått till den bra. Ser fram emot god mat, supertrevligt sällskap och lite kortspel....

Puss och kram på er alla

                                            

Psssttttt har fått det att brinna nu.....

Kommentarer
Postat av: erica

Ja igår var en osannolik dag. Håller med dig. Så mycket samtal under dagen att orden tog slut redan vid 20.00 och ajg blev tyst...inte somnade...skrev omdömen. Ser fram emot kvällen! See yaa

2010-03-26 @ 06:29:25
URL: http://ericasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0