Präst Bosse

Hej!

Idag har jag inte gjort många knop. Jag har ju semester...

Var pigg i kroppen när jag steg upp imorse, ngt trött men annars bra. Den enda skavanken jag har från loppet är mina fötter, de är ömma, framförallt mina tår. Träningsvärk i tårna kan man ha det? Var jobbigt att ha skor för det klämde, hoppas det är bättre till imorgon så jag kan klämma ner dem i ett par slalompjäxor. Hundfjället väntar...

Det enda inplanerade vi hade idag var att äntligen få möta vår präst som ska viga oss på lördag, Präst Bosse. En härlig typ var han, lättsam och trevlig. Progammet gicks igenom och det var sååååå bra. Sedan var det dags för lite utfrågning, vad vi jobbade med, intressen och om vi var kära. Vi svarade snällt på frågorna. Det hela avslutades med at han bjöd på godis, Sambon smaskade i sig, han ville inte vara ofin. Det kändes bra när vi gick därifrån, Präst Bosse fick mer än godkänt.

Puss och kram på er alla
                                                
                                                 Präst Bosse


Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis till genomfört lopp!

Nästa är är det dags för mig.

Och lycka till på lördag! :-)

2010-03-02 @ 10:40:53
URL: http://igelstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0