Måndagar går i ett rasande tempo

Hej!

Nu är måndagen gjord, tyckte nyss jag hörde väckarklockan ringa. Starkt morgonkaffe och en redig frukost och sedan är man redo att möta dagen. Vissa dagar har höre tempo än andra och måndagar är en sådan dag. Lektioner i ett, men sedan är klockan fyra och man får förhoppningsvis åka hem. Den här veckan spenderar jag mina lektioner i Avestas badhus, varmt så in i bängen. MKt vatten är botet mot den värmen.

Hade beslutsångest vilken träning jag skulle göra idag. Det blev Body Pump i 60 minuter. Imorgon vankas det spinning.

Imorgon är det även halv studiedag. Jag och lång och ljus ska till högskolan och lyssna på en föreläsning om den nya kurspalnen i idrott och hälsa. Spännande eftermiddag....

Puss och kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0