Idag har jag gjort någon besviken

Hej!

Ibland vet man inte hur man ska göra med saker och ting. Det känns aldrig bra att göra någon besviken. Kalendern är inte direkt fullbokad nu under våren men naturligtvis kom två stora händelser under samma helg. Shit! Jag vill vara alla till lags och tycker inte om när det blir såhär. Får ont i magen vid sådana beslut. Men nu har jag fattat ett beslut och känner mig nöjd med det men vet att jag gjort den andre besviken. Men hur mkt jag än vill kan jag inte vara på två ställen samtidigt.....

Har haft nyttiga diskussioner på jobbet idag. Jag blir så i tagen så jag nära går i taket. Kan väl inflika att vi diskuterade en hädelse på idrotten och jag blev så upprörd så jag fick svettningar och blev högröd i ansiktet. Pust! Ibland är det jobbigt att argumentera för sitt ämne. Jag brinner för mitt arbete och vill att det ska vara bra, att allt ska fungera. Men ibland har även solen sina fläckar.....

Har legat lågt med träningen idag, man skulle kunna kalla det vilodag. Jag valde en lång promenad med Dexter, jag behövde få luft efter alla livliga diskussioner. Nu är jag lugn och harmonisk efter promenad och efter att ha avnjutit en superb köttgryta.

Puss och kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0