Stress

Hej!

Stressig dag, nu är jag supertrött. Orolig för eleverna och betygen. Att det inte blir bättre med åren. Fri magkatarrsmedicin till alla lärare sista månaden borde ingå.

Sedan har jag ågren över loppet imorgon, skulle egentligen behöva vara på jobbet och inte springa. Men har jag sagt ja, så har jag....

Hur gick det då sista dagen på förjupningen? Jo tack bra. Mkt minihandboll och innebandy idag, eleverna skötte sig men på några växte hornen lite för mkt. Superfint väder har det också varit, har inte vart ute alls idag, synd på sånt fint väder....

Puss och kram på er alla

Kommentarer
Postat av: erica

Såja såja...ingen magsårsmedicin...ni får lära er att prioritera och att inte stressa upp er för mycket!

Lycka till med löpningen imorgon! Kram

2010-06-02 @ 22:42:36
URL: http://ericasvardag.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad är det för löpning imorrn?

Kramis!

2010-06-02 @ 23:16:33
URL: http://igelstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0