Snart är det dags

Hej!

Snart är det dags, det närmar, inte långt kvar nu.... Börjar bli lite nervös. För tusan jag ska cykla 30 mil =/
Startnummer 8940 och starttid 00:56, Bakken Tina heter jag om ni undrar. Har råkat skriva fel i anmälan och heter Bakken i förnamn, vilken klant man är..... Har bestämt kläder och imorgon packar jag mina små väskor med diverse ätbara saker. Funderar på att ha eltejp med mig, utifall jag måste tejpa fast ngt på ramen, mina överdragsbyxor exempelvis. Hoppas kunna sova ordentligt inatt, sova ut och sedan sova i bilen när pappsen kör. Vi kommer att åka härifrån 18:00, borde räcka tidsmässigt. Undrans om det blir bilkö in i Motala (eller vi kommer ju inte riktigt in, parkeringen är i utkanten..)? Vi satt ju i 60 min bilkö vid Öppet Spår, hmmm.... Mysoverallen åks det i och omklädning kör jag på plats, vill inte sitta i flera timmar i bil i mina ankavanka byxor. Vad mer ska jag tänka på.... jo ladda IPoden...

Puss och kram på er alla

Kommentarer
Postat av: Anki

LYCKA TILL !!!! önskar vi i Eskilstuna

2010-06-18 @ 09:03:43
Postat av: erica

Lycka till från Domarhagsskolan! Vi ses! Kram Bakken

2010-06-18 @ 14:05:26
URL: http://ericasvardag.blogg.se/
Postat av: Kjartanadele

Good contents! fors as well as youngsters. Most effective website I have visited so far. Congratulations!!!!!

2011-05-26 @ 23:15:59
URL: http://kjartanadele.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0