Hemmabio och pizza

Hej!

Som jag skrev tidigare idag så är jag lite trött idag. Har varit ute i solen idag, började rensa min rabatt runt uteplatsen men blev så trött så jag fick lov att vila lite. Lade mig ner på gräset och somnade...Vilken syn för alla förbipasserade...En utslagen granne på rygg invid rabatten, säkerligen snarkandes .....

Blev pizza ikväll, supergott. Bra mat en dag som denna. Sedan var det dags för bio ute på logen. Nu väntar sängen...

Puss och kram på er alla

            

 

           

 

           


Kommentarer
Postat av: erica

Bio på logen...vilka sköningar! Jag trycker "gilla"! Kram

2010-06-27 @ 20:15:16
URL: http://ericasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0