Blodomloppet

                  

Hej!

Idag var det Blodomloppet. Laget jag sprang med var Dalaporten, bara gaseller från Avesta. Stressad som sjutton var jag när jag åkte från jobbet, får erkänna att jag körde över tillåten hastighet. Kom på plats och hittade mina lagkamrater, trevliga må jag säga. Kände ju ingen i laget, förutom kära kollegan som dragit sig ur pga jobb, men som sagt de var snälla och trevliga. Deras löphistorik något rikare och mer framgångsrik än min men kände mig som en i gänget. Nervös före start, har ju inte sprungit överdrivet mkt i år, har mest koncentrerat mig på längdskidåkning och cykling. Gasellerna sparang 10 km och hamnade på 3:e, 5:e och 11:e plats (vilket gäng...).
Själv sprang jag 5km och hamnade på en hedrande 161:a plats bland 1056 st, tiden 27:15. Inte någon tid att jubla över men jag kom i mål.....

Puss och kram på er alla
                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0