Vilken uppladdning

Hej!

Tillbaka efter nästan två dagar utan internet, tack Banhhof! Tänk att man hinner få abstinens att inte kunna vara ute och surfa, vad händer på fejan och de olika bloggarna man följer, tidningarna man läser på nätet, mejlen, och framförallt kan man ju inte uppdatera sin egen blogg.....

Sista inlägget handlade om P&L och både jag och maken passade på att bli sjuka efter det. Maken slog till med en förkylning och jag med ögoninflammation i ena ögat. Nu är inte ögoninflammation så hemskt men att inte kunna ha linser är värre, tycker inte om att ha glasögon och detta hindrar mig från träning. Så någon simning har det inte blivit... Till råga på allt fick jag magsjuka igår, det blev en jädrans springande på toaletten. Nu var det inte spyningar utan den andra vägen. Snacka om bambianarsel......

Så uppladdningen inför Vansbrosimningen har varit opptimal, eller inte.... Lite simträning eller ingen träning överhuvudtaget. Hoppas att grundkonditionen räcker för att jag ska ta mig fram mina tre kilometer. Fick igår höra om kaoset i Vansbrosimningen. En av grannarna simmade för några år sedan och sa att det var hysteriskt. Att man fick både knuffar och sparkar...hmmm ingen har sagt ngt om detta förut, kanske man måste vässa armbågaran lite extra...... Simningen är på söndag och jag har startnummer 4345 men starttid 14:00...

Puss och kram på er alla
 

Kommentarer
Postat av: Milla

Trodde nästan du gått och gömt dig under en sten... Hoppas det går bra söndag, trots uppladdningen. Kram sytersyter

2010-07-08 @ 22:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0