Magen återställt

Hej!

Magen verkar ha återställt sig till sitt normala. Skönt att kunna dricka kaffe igen. Att man blir så beroende av en sak Blev inget morgonkaffe igår, det kändes som jag aldrig vaknade och så den där förbannade huvudvärken man får. Så nu ska jag njuta av min koffeindryck.....

Gårdagen flöt på i ett vanligt semestertempo med ovanligt liter ätande för att vara mig. Lite matt över allt toalettspringande dagen innan. Lite mathandling (nu när man kunde bege sig från huset utan att behöva vara i närheten av en toalett), sov lite förmiddag på soffan (blev trött efter handlingen, det tog på krafterna...), ogräsrensning på landet (det tar aldrig slut....), lite tevetittande (gamla repriser på top model, so you think you can dance och bevvan och så våra bästa år förstås....).

Mitt enda toalettbesök igår av nummer två gick bra, fast och bra (så läsarna vet...), så magen verkar återställd..... Hoppas att jag idag kan äta normalt också, så att jag klarar av söndagens utmaning.

Sol idag så det blir att förbättra brännan ute på landet....

Puss och kram på er alla

                 

                  Landet tidigt i vår - så nu förståt att det är lite ogräsrensning...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0