En dag i Malmö stad

Hej!

Dagen har spenderats på stan, rännandes i affärer. Vädtet har varit sådär idag, mulet, blåsigt och lite regn så det passade alldeles utmärkt att låta VISA kortet gå varmt i affärerna. Nu var det faktiskt inte jag som handlade mest utan maken var i sin allra bästa shopform.

Skoj att springa i affärer men man blir trött. När vi kom hem blev det en liten middagslur. efter luren och lite kaffe och vatten begav jag mig ut på en löptur. 62 minuter blev det, med intervallinslag, nöjd faktiskt. Jädrans vilken motvind jag hade första delen av löpturen, tur att det vände, men det gav ju bara mer träning så egentligen bara positivt.

Har dinerat och nu väntar filmtajm. Kanske man rent utav somnar i soffan....

Puss och kram på er alla

     

     

     

     

Kommentarer
Postat av: Vattenbuffeln

Backlöpning med Dalaporten på tisdag, för alla farter...man kör så många och så fort man orkar...orienterarna har en rolig backbana i skogen! VÄlkommen! Kram e

2010-08-01 @ 20:46:07
URL: http://ericasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0