Blixtnedslag hos grannen

Hej!

Jädrans vilket åskväder det var idag. Har spenderat dagen i Mockfjärd på auktion och där smällde det rejält på eftermiddagen. Hemma i Blge slog blixten ner i grannens björk. För att citera maken" Jävlar vilken smäll, jag blev fan rädd...". Trädet är kapat helt itu, vilken kraft...otäckt! Vilken tur att ingen gjorde sig illa....

         

Auktion var det i Mockfjärd idag, jag och Sophia åkte dit och hoppades på att storfynda. Massor av folk och varmt så in i bängen, pust jag höll nästan på att svimma i värmen. 

        

Åska kom det som sagt på eftermiddagen och med den ösregn. Det braiga med regnet var att många gav sig därifrån. Och visst fick jag fynda, två halva trätunnor att ha blommor i, kommer att bli såååå bra....

        

Puss och kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0