Bättrat på brännan

Hej!

Vad härligt med en soldag, man blir genast lite gladare. Har tillbringat dagen med att förbättra solbrännan och legat mestadels av dagen nere på bryggan och slappat. Har gjort lite nytta genom att promenerat Dexter på morgonkvisten samt utfodrat grisarna två gånger. Och så har jag testat att göra rabarbersaft. Den blev super! Ska göra mer men det får bli nästa vecka....

Imorgon åker vi till Malmö och hälsar på syrran med sambo och stannar där till söndag.  Skönt med lite semester på annan ort än Utendal. Får se om jag kan få maken med mig över till Köpenhamn, han muttrade väldigt när jag nämnde det. Kan ha med att göra att sist vi var där sprang jag i väldans många klädaffärer. Aja ska se om jag kan övertala honom, det är väl kvinnan som bestämmer....

Träningen då? Jo, den har gått dålig tisdag och onsdag, ingen alls närmare bestämt. Skärpning på mig, packar med löpargrejorna till Malmö...

Puss och kram på er alla

                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0