1:25:18

Hej!

Nu är det gjort och jag klarade det. Det tog 1:25:18, jag är nöjd, målet var under 1:30:00 med tanke på min fin fina uppladdning. Inte var det speciellt jobbigt heller och varmt i vattnet. Härligt att ha det gjort, nu är det en sak till att genomföra sedan är klassikern min.....

Nu lite om dagen:

              

               Mat måste en idrottare ha, självklart lassade jag i lite innan start.

              

              Hämtning av nummerlapp

             

              Glassuppladdning vid bilen

             
              Och så bar det iväg till starten

             
              Väntan i en väldigt varm våtdräkt denna varma dag

             
              Då var det dags

             

              I väntan på startskottet

             
              Och där simmar jag iväg

             
              På upploppet

             
              Glad efter målgång

             
              Medalj fick man också

Tusen tack till maken för support idag och all fotografering och bilkörningen- love you!
Tack till Mats som fick släpa all packning idag.
Tack Kenneth för lånet av våtdräkt.
Tack mamma och pappa för ni kom och hejade på =)

Puss och kram på er alla


Kommentarer
Postat av: Anki

GRATTIS KRAMAR !!!! Från gänget i Eskilstuna

2010-07-12 @ 06:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0