Förbaskade nysnö

Hej!

Ingen skidåkning idag heller. Förbaskade nysnö. Men jag gjorde ett tappert försök. Med full skidmundering åkte jag till Åsbo i hopp om att ngn vart där och dragit spår, men icke. Testade om jag kunde spåra åt mig själv men det varade i 20 meter sen gav jag ilsket upp. Hela träningsdagen var nu förstörd. Hade inga andra träningskläder med mig och jag hade behövt åka ett längre pass skidor idag. Fasiken också. Jag tänkte igår att man kanske ska ta med sig badkläder så man kan simma om det inte skulle gå att åka skidor. Men imorse när väskan packades var det som bortblåst. Om huvudet är dumt får kroppen lida ( i nio mil....)

Tillbaka tills i morse. Det är ett väldans packande för mig varje morgon. Mat och mellanmål för hela dagen, och träningskläder. Jag måste tänka ut exakt hur mkt mat jag måste ha med mig för att klara dagen, annars blir det kris. Vissa skulle säga att jag blev kinking, sur och grinig om jag inte fick mat. Hmmmmm stämmer verkligen det?Har i allfall konstaterat att jag inte skulle klara av Robinson. Ingen mat, ve och fasa....

Har fått en fråga om hur jag klarar av att ligga på min spikmatta. Inga problem. Innan sängdags, surfandes på datorn eller med en bra bok. Kan inte bli bättre.

Sist vill jag ösa beröm över min allra käraste kollega idag. Hon var grym på volleybollen, perfekta servar och en fin fin blockning idag. Blev lite avis, för mig gick det inge bra, fortfarande frustrerad över att jag inte fått åka skidor. Bra att man kan skylla på något.

Puss och kram på er alla
                                                
                                                 Dexter djupt sovande. Är hundvakt två dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0