Startnummer 6754

Hej!

Nu har jag äntligen fått mitt startnummer på Öppet Spår, 6754. Memorera nummret så ni kan följa min färd i spåret. Nu är det allvar, starten är nära...

Jag och Pappa åker söndagen den 28:e februari, en vecka innan bröllopet. Hoppas jag inte blir allt för stel och att det inte sitter i länge. Man kanske skulle förboka sig lite massage till dagen efter loppet. Inte så tokig idé, ska tänka på det...

Förberedelserna inför Öppet Spår går bra. Efter Vasalopps Anders uppläxning ägnar jag mer tid åt skidåkningen och den andra träningen får vänta. Måste erkänna att jag blir lite bättre på att åka, övning ger färdighet. Har inte riktigt fått in farten men tekniken blir bättre. Idag har jag provat ett nytt spår, golfbanan i Åsbo. Fick träna mkt stakning men det lär behövas inför mina nio kommande mil. Om det stämmer att spåret är 7 km så blev det totalt idag 14 km. Nöjd!

Appropå mitt startnummer i Öppet Spår blev jag så i tagen att jag anmälde mig direkt till Vansbrosimningen. Det blir simning 11 juli. Kommer nog vara kallt i vattnet, Vanån, där kan det inte vara varmt. Men jag har goda träningsförutsättningar här hemma. Det är bara att huppa i älva.....

Nu ska jag titta vidare på hanbollen på teve och samtigt roa mig med att riva kanter på ytterligare några bröllopsprogram.

Puss och kram på er alla
                                          
                                           Sambon badar i Älven och Dexter är sugen han med...

             


Kommentarer
Postat av: erica

14km...du hänger i ...bra jobbat! Men..:Vätternrundan då??

2010-01-20 @ 22:17:55
URL: http://ericasvardag.blogg.se/
Postat av: tina

Vätterrundan ska jag åka, men är ju full. Man får ringa till deras kansli när man åkt öppet spår om man gör klasikern och anmäla sig. Var in på Lidingöloppet oxå, drar snart in en anmälan där oxå....

2010-01-21 @ 05:22:00
URL: http://tinabakkenedback.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag har lagt in startnumret som kom-i-håg i mobilen så jag ska följa din tur längs de 9 milen...

2010-01-21 @ 20:14:11
URL: http://igelstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0