Let's dance

Hej!

Idag har det vart bugg i skolan. Eleverna är superduktiga, de går verkligen in för att göra sitt bästa. Tror nog att de innerst inne tycker att det är lite roligt trots mycket protester i början av buggperioden. På teve är det let's dance. Skapligt hittils. Det skulle vara kul och testa, undrar hur det skulle gå? Skulle man klara av dödslyft och bra fotarbete. Det är kul med dans. Snart ska jag få lära sambon lite vals, återstår och ser hur det kommer att gå....

Har haft bilen inne på service idag, blev inte så dyrt men de hittade fel som de tycker vi ska åtgärda snarast. Då blev det genast lite dyrare. Varför ska det vara så dyrt med bil. Saknar tiden då man kunde cykla till jobbet, tänk vad skönt. Praktiskt sett kan jag ju cykla till jobbet, det är bara 6,5 mil. Men uppstigningen skulle bli mitt i natten så det är uteslutet. Ett annat alternativ hade ju vart att bo i samma stad man jobbade i, då kunde man cykla. Men jag trivs så bra där jag bor så det är inte heller ett alternativ. Får gott betala för bilen och cykla när jag är hemma....

Imorgon vankas det långtur på skidorna. Jag laddar redan...

Puss och kram på er alla
                                        
                                        http://www.youtube.com/watch?v=0Z43Kk_PFAo

Kommentarer
Postat av: erica

Du skulle klara Let´s Dance galant! Synd att du inte är känd, så nån kommer på att fråga...

Kenneth fixade mina skidor urbra. Jättekul att åka idag.

Kanske åker upp och åker nån mil med dig på söndag?!

Kram

2010-01-29 @ 21:19:41
URL: http://ericasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0