Fröken duktig?

Hej!

Läste vad jag skrev igår och det får mig att låta som en präktig, fläckfri renlevnadsmänniska som värnar om det ekologiska och aldrig äter tillsatser eller stoppar i min pizza, godis och chips. Usch! Jag strävar efter allt jag skrev igår men jag köper varor som inte är ekologiska, äter tillsatser och är väldigt svag för OLW´s dillchips. En och annan pizza slinker ner och jag kan hetsäta godis tills det är slut i påsen. Såja, nu känns det bättre....

Ombytta och trevliga elever idag. Bra lektioner och eleverna verkade ha roligt. Kul det, inge bra när det blir sura miner. Känns som det blir en bra vecka...

Såg lite på Mästares Mästare idag. Tycker att det är kul att se gamla klipp från storhetstider och de berättar om sina karriärer. Sedan får de bevisa att de är värda namnet Mästare. Ser fram emor duellerna mellan Holm och Sjöberg, det känns som det kan gå hett till.

Var på Spinning idag på mitt Gym. Herregud vad det kryllar av folk nu efter alla nyårslöften och julklappar. Det är verkligen folk överallt. Jag tycker att det är superbra att folk vill börja träna och mer tänka på sin hälsa men kan man inte sprida ut detta över hela året, så alla inte kommer samtidigt. Idag resulterade detta till att den spinningscykel som jag brukar ha var upptagen, jädrans... Jag vet, den är inte min, man kan inte märka saker. Men jag gillar den cyklen, det går alltid bra när jag användr den. Idag gick det sådär. Ny cykel och hårdare sadel. Var inte nöjd efter träningspasset. Blev svettig men inte riktigt trött. Dåligt av mig, får bli nya tag imorgon då jag hoppas på lite skidåkning....


Dagens mat- coh träningsdagbok:
Frukost - 0,5 dl blåbär, 1,5 dl Naturell youghurt (ek.), 0,5 dl pumpakärnor och hampafön, 1 ägg, 1 glas berocca, 2 koppar kaffe
Mellis - en apelsin
Lunch - Köttfärsås med 1dl fullkornspasta, keso och vitkål och en kopp green chai
Mellis - proteindrink på alpro soya och en banan, en mandarin, en kopp kaffe
Mellis - en portion havegrynsgröt med ett halv rivet äpple, 1 dl mjölk
Middag - Olivtorsk med blomkålspuré och en näve nötter

Dagens vattenmängd: 3liter

Dagens träning: Spinning 60 min


Puss och kram till er alla

                                                            



Kommentarer
Postat av: erica

Maten bra som alltid. Spinningen säkert också bra. Den kommer ge dig kraft i Lundbäcksbackarna...vilket du kan behöva...får då har man åkt över fem mil...Ring SVEA och boka upp cykeln till nästa pass...jamen hallå, du måste ju vara med frekvent där än deras chef....lite förmåner då tack! Kram

2010-01-13 @ 05:13:27
URL: http://ericasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0