Boxning är skoj

Hej!

Blev ingen skidåkning ikväll, lite kyligt och framförallt mörkt. Jag vet att man kan köra med pannlampa, men vet inte om jag är tillräckligt modig att åka skidor brevid en mörk skog. Är lite mörkrädd ibland, inte hemma i huset men om jag är ute i mörkret och hör ljud och inte kan identifiera detta. Då kan det vara läskigt, inte alltid, men ibland. Träning blev det förstås idag, boxning. Min boxningskompis kunde inte ikväll så jag åkte dit i hopp om att ngn annan skulle vara själv. Fick boxas mot en kille som höll på med crossåkning, crossfreestyle närmare betämt, på elitnivå. Inte illa! Då fick jag lov att skryta om min långa handbollskarriär på elitnivå för att inte vara sämre, och lade till att jag skulle åka Öppet Spår. Han såg imponerad ut.... Boxningen gick bra, det är så himla roligt och jobbigt för den delen. Blir lite extra jobbigt när man ska hålla emot när en som är lite starkare slår. Det är bara bra, jag gillar att träna hårt.

När man kollar på väderrapporterna nu ser det ut att bli lite mildare. Minus 30 kanske är ett minne blott. Tycker att det är behagligt med 5-10 minusgrader. Skulle vilja ha lite mer snö också, den som kommit är så luftig så det är inte så mkt. Kanske kommer lite om det blir lite varmare. Hoppas!

Då var det dags då, dagens mat-och träningsdagbok:
Frukost: Proteinsmoothie (hallon, blåbär,boveteflingor,hampafrön,linfrön,proteinpulver,fil) ett ägg,
ett glas berocca, två koppar kaffe
Lunch: Kebabsallad
Mellanmål: En banan och en apelsin
Middag: Apelsin och ingefärskyckling, 1 dl matvete, vitkål, en kopp kaffe
Kvällsmål: Keso med nötter och avocado, en kopp green chai

Vattenmängd: 3 liter

Träning: Boxning 75 minuter

Egen kommentar: Av ngn anledning blev det inget mellanmål på förmiddagen, inte bra!

Puss ock kram på er alla
                                                     

Kommentarer
Postat av: Pappa

Varför äter du upp fåglarnas mat till frukost?

2010-01-13 @ 22:37:18
Postat av: erica

KLart han blev impad, crossåkaren...säkert kände han handbollskraften i dina slag!

Ska du med på lite löpning inomhus på badhuset nu på fm?

Kram

2010-01-14 @ 05:27:12
URL: http://ericasvardag.blogg.se/
Postat av: tina

Jag ska passa på att åka skidor när det är ljust...

Men tackar som frågar. Kram

2010-01-14 @ 07:22:27
URL: http://tinabakkenedback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0