Imponerande bronspeng

Hej!

Anja Pärson, vilken idol. Totalkrasch igår på störtloppet, flög 60 meter och landade illa. Men den sportskvinna hon är ställde hon upp i kombinationen idag och tar brons. Halleluja! Vilken tjej, vilken prestation. Härligt med riktiga sportskvinnor....

Lång dag på jobbet idag, det var mässa för år 6. Det är dags för sexorna att välja högstadium och då gäller det att visa upp skolan och visa vad vi gör osv. Det var mkt folk, hoppas vi får mkt elever också...

Trots lång dag på jobbet hann jag med lite skidåkning, skönt. 14 km till handlingarna. Hade önskat att jag hunnit mer men telefonen ringde hela tiden med frågor och funderingar angående friluftsdagen imorgon, så jag insåg att jag behövdes på skolan. Det får bli mkt skidor i helgen istället. Nu är ju möhippan gjord så helgen kan gå som jag planerar den.

Nu dags för lite sömn, friluftsdag imorgon som sagt....

Puss och kram till er alla

Kommentarer
Postat av: erica

Tror du ja...det där...det var bara en "för-möhippa"...den riktiga kommer nu helgen...vänta du bara! :)

Nejdå...ha du en sån skön skidhelg och få riktigt mycket gjort med alla planering. Själv har jag miniträningsläger med dalaporten...på hemmaplan. Hoppas friluftsdagen blir lyckad trots snöfallet! Kram

2010-02-19 @ 07:28:09
URL: http://ericasvardag.blogg.se/
Postat av: erica

Uppdateringarna sker för sällan Tina...vi som läser bloggen undrar :Vad händer i ditt liv...låt oss inte leva i ovisshet!

2010-02-21 @ 15:15:02
URL: http://ericasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0