Glöggeliglögg

Hej!

Som ni kanske förstår av rubriken dricker jag lite glögg. Hittade flaskan i skåpet, där stod den ensam och övergiven, bortglömd... Jag räddade den från sitt öde och dricker nu lite glögg framför brasan och let's dance, bra fredagsmys med andra ord.

Var på kupolen en sväng, skulle bara handla linsvätska. Kom ut med en midjeväska till skidåkningen och en ny mössa, och linsvätska såklart. Måste hålla mig borta från affärer, jag kan inte motstå att handla. Men jag behövde faktiskt det där....

Har gjort en riktig laddning inför långturen på skidor imorgon. Pizza till middag. Kommer att flyga fram i spåret imorgon. Och nu lite glögg, kan inte bli bättre. Innan skidturen ska jag hem till Vasalopps Anders på vallningsskola. Han ska lära mig allt han kan, det kan ta lång tid... han får nog nöja sig med basic, annars kanske jag aldrig kommer ut i spåret. Tar även med mig sambon, han ska vara back up på Öppet Spår, så att han lär sig vallningens alla regler också.

Nej nu är det dags att värma lite mera glögg.

Puss och kram på er alla

                         
                          Fredagsmys med Astrid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0