Sköna söndag

Jaha, då var ännu en söndag till ända. Dagen har varit lugn men lite kylig. Så gott som alla julklappsbestyr är klara, nu ska bara jag och maken göra det sista tillsammans i veckan.

I helgen har jag inte rört på fläsket en enda gång. Inte bra, inte bra. Får bli en hård träningsvecka fram till fredagen då jag åker till Stockholm och träffar systeryster, bror m sambo och mina paranteser. Mammas födelsedagsfirande och lite tidig jul står på helgschemat, då syskonen inte kommer hem till jul i år.

Skulle ha dammat av längsskidorna i helgen men det blev det ju inget av. Måste se till att fixa skidorna snarast!

Har även som jag skrev tidigare strykigt och vilt tvätt, sicket trökgöra. Även färgat utväxten för de som undrar.

Nu ska jag njuta det sista av söndagen, soffhängandes med maken....

Puss och kram på er alla

        

       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0