När juldagsmorgon glimmar

Nu är det jul här i vårt hus, julen är kommen hopp tralalalaaaaaa....... Startar dagen med lussebulle och kaffe och massor av tända ljus. Snart är det dags för julfrukost och därefter paketöppning för de stora barnen (det är jag =)). Tomten kommer ju till dom små senare men kan ju redan nu ha lämnat någån klapp till de också. Vi blir ju 17 st på julmaten idag, så ni förstår att det går ju inte att man ska sitta och dela ut klappar då, det skulle ta timmar. Vi kommer ha en klappjakt istället med en inköpt liten julklapp, smidigare och kuligare.

Har öppnat en liten klapp faktiskt, från Fabriksgatan. Tänk vad lika vi tänkt i år. Lite komiskt faktiskt......

-20 grader ute denna julafton, så det glimmar verkligen ute idag.

GOD JUL på er alla 

                                 


Kommentarer
Postat av: erica

Jag vinner över Jerker hela tiden...ni måste komma hit så jag får lite motstånd...Ja, jag pratar om spelet! :)

2010-12-28 @ 08:23:09
URL: http://ericasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0