Måndagar....

Oj vilken dag, det har verkligen gått i ett. Dagen har gått i ett rasande tempo att jag inte hann äta (jag vet inte bra alls), frukost och en banan vid tio var allt jag ätit när klockan slog 18:00. Trött och hungrig så in i... men det fanns en räddande ängel nere vid idrotten med namnet Sven-Inge (pingisens store mästare), som gav mig en av hans fruktyoughurtar så jag skulle klara bilfärden hem. Hemma väntade en jultallrik som fåtts av svärmor med julmust till, riktigt gott och väldigt bra för magen (eller inte med tanke på dagens ofrivilliga svältdiet). Nu ska det soffhängas med maken och katterna, det behövs efter idag......

Nu till det lovade uppdateringen om bygget. Maken och svärfar jobbar och jobbar. Så duktiga.... Se bara!

      
       Toalett - strl small i utbyggnaden i tvättstugan

      
       Gaderob/förråd börjar ta form. Tänk er en enorm skohylla rätt fram och massor av krokar till alla handväskor =)

      
       Gästrum till alla som vill komma och hälsa på

      
      Stoooora badrummet till vänster och nya sovrummet till höger

Ja det var bygget det....

Nu soffhäng!

Puss och kram på er alla


Kommentarer
Postat av: erica

Ja jäklars vad fort de jobbar...kan väl boka in mig i gästrummet lagom till nyår då kanske?! :)

2010-12-07 @ 18:51:54
URL: http://ericasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0