Kort sammanfattning av 2010

Nyårsafton 2010. Tänkte göra mig en kort liten sammanfattning av mitt 2010, topp tre bästa händelserna detta fantastiska år.

Here I go:

Plats nummer 3:
Min älskade familj. Detta år har vi setts mer än vanligt, inte ofta vi är alla samlade, alla syskon med respektive men i år har vi verkligen fått till det och umgåts trots att vi bor så långt i från varandra.

     

      


     

Plats nummer 2:
Att jag gjort en En Svensk Klassiker. Härligt att gjort den, en dröm som jag haft länge.

     

    

    

    

    

Plats nummer 1:
Att bli fru Bakken Edbäck. Vilken upplevelse och vilken underbar man jag fått. 

    

Hoppas ni andra haft ett lika underbart år som jag.

Puss och kram på er alla och GOTT NYTT ÅR.....

Kommentarer
Postat av: Milla

Vilken härlig sammanfattning :) Hoppas att nästa år blir minst lika spännande... Kram på er

2010-12-31 @ 12:43:37
Postat av: Pappa

Den där mannen är ju en rätt så skaplig älgjägare!

2010-12-31 @ 17:44:40
Postat av: Presley6572

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !

2011-05-28 @ 19:04:50
URL: http://presley6572.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0