Idol-vinnare

Idol-final igår och jag lyckades faktiskt hålla mig vaken. Satt och fifflade med datorn hela tiden så jag inte skulle lägga mig ner i soffan och somna. Har övergett idoltittandet på fredagar annars för På spåret, lite bättre program faktiskt (är det tant-varning på mig nu men tant är jag ju redan, i allfall när de från norge är är då man ständigt heter tante tina....). I allfall så tittade jag på finalen och jag håller inte med övriga att Jay var bäst, jag höll på Minnah och jag tyckte att hon framförde alla tre låtar bäst och ett plus till henne för bättre scenframträdande där man blandat in dansare så det blir roligare att titta på än bara en kille i skinnkläder och bakåtslickat hår som står och sjunger men sin lite hesa rockiga röst (oj vilken lång mening det blev...). Men måste säga att idol-vinnar låten var väldigt dålig. Varför måste det alltid vara en ballad, vad har hänt med upptempolåtar? Det skulle fungera bättre utanför Sveriges gränser.

Det jag vill ha sagt med inlägget var att jag tyckte Minnah skulle vunnit, men det brukar ju gå bättre för Idol-tvåorna så jag sörjer inte.......

Puss och kram på er alla


          
           Varför inte testa detta moment i nästa års Idol?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0