En dag i Stockholms stad

Då var en dag i shoppingens tecken avklarad. Var laddad till max för att inhandla de sista klapparna och vad händer, jag kommer hem tomhänt. Jag måste vara sjuk! Då blir det Kupan till veckan i allfall, jag som ville slippa det....

Pappas bil står parkerad utanför brorsans lägenhet. Bra snöröjning i denna stad.

     

Sedan tog vi en frisk promenad till Gamla stan.

     

     

Julmarknad stod på schemat, allt enligt mors önskemål.

     

     

Kaffepaus på Stockholms äldsta konditori

     

Avslutningsvis blev det city och bla NK. Skåda det fina pyntet i mitten av varuhuset

    

Nu inväntar jag middag på hotell Bakken/Sundqvist men först har jag hört att det ska bli lite glögg......

puss och kram på er alla

Kommentarer
Postat av: Old Advertisements

Good people of togo i was here ok.

2011-01-16 @ 19:18:50
URL: http://old-advertisements.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0