En dag i Romme Alpin

Då har man invigt slalomsäsongen också. Fin fin dag i Romme idag. Suveränt bra i backarna måste jag säga. Och bra hade maken preparerat skidorna och Stadium hade slipat kanterna, kunde inte bli bättre.

    

    

    

    

    


Har även testat längdskidorna och jag lyckades med mitt skidfix. Det blev ett varv på golfbanan (mitt lokala skidspår) med min nya suoerduperpannlampa. Imorgon ska det åkas i Bergebo, nu när skidorna går ännu bättre....

Puss och kram på er alla


Kommentarer
Postat av: erica

Såg kul ut med lite slalom! Ska fixa hjälm till vårt Sälenäventyr. Skidor hyr jag!

LÄngtar!

kram

2010-12-30 @ 18:40:12
URL: http://ericasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0