Två träningspass

Hej!

Nöjd med min träningsinsats idag. Go girl, säger jag bara... Åkte till SVEA på förmiddagen och körde ett pass Easy Line. Ett styrke/konditionspass man kan säga hederlig cirkelträning med varannan station styrka och varannan station kondition. Kul var det, första gången jag provade på, och väldigt väldigt svettigt. Jag har en förmåga att svettas kopiösa mängder när jag tränar. Kanske inte uppskattat av alla runt omkring alla gånger. För det kan inte ha varit kul för damen som var efter mig på alla stationer idag.... Pass nummer två var nu på kvällen och jag körde härliga backintervaller (härliga var ironi för er som inte förstod...).Att det ska vara så jobbigt att springa i backar, skönt efteråt när det är gjort. Även denna gång väldigt svettigt...


För övrigt idag har jag våndats över att semesern snart är slut, plockat 10 liter svarta vinbär, pysslat lite med trappförsäljningen (som tickar på bra om jag får säga det själv, och det får jag ju, det är min blogg....), städat det sista i köksskåpen, läst bok, datoriserat lite och lagat mat.

Imorgon är det sista semesterdagen, måste passa på att njuta rejält...

Nu ska jag se mitt favvoprogram på teve, So you think can dance....

Puss och kram på er alla

       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0