Squash någon?

      

Hej!

Som ni ser på bilden ovan så har vi skördat lite squash (och mer finns det...), hela femtio stycken. Gigantiska är ordet på dessa och nej de är inte besprutade med något utan helt ekologiskt odlade, de växer så det knakar ändå. Bra luft och jord i Utendal för squash. Så om någon är sugen på detta kom och köp....

Har även skördat persilja och broccoli och fryst in, idag lär jag börja ta mig an vinbären och hallonen igen....

Sedan lär jag bota bättring på min träning. Guuud vad slö jag varit i veckan, det är så man skäms. Ett träningspass på sju dagar. HAr jag något att skylla på? Nej egentligen inte, dålig karaktär denna vecka. Har varit trött (en effekt av mitt getingstick eller för att jag inte tränat) hela veckan men nu så har jag inget val. Den 25:e september närmar sig och jag ska ta mig runt mina 3 mil. Nu tror jag att jag tar mig runt, på rena viljan men det är ju kul om jag inte dör på kuppen. Så nu ska jag bli lika duktig som allra käraste chefen, träna stenhård löpning och tänka vad jag stoppar i mig....

Puss och kram på er alla

Kommentarer
Postat av: erica

Jag vill köpa squash!!

2010-08-10 @ 22:09:09
URL: http://ericasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0