Pust!

Hej!

Mina måndagar går verkligen i ett rasande tempo. Man hinner varken sitta, äta eller dricka, ett toalettbesök är inte att tänka på. Hjärnan är tom vid 16:00 och magen likaså. Får tänka att det är ju bara ett år......

Skönt med lite träning efter en jobbdag, eller det är alltid skönt med träning. Inget är så härligt som att svettas skiten ur sig (bokstavligt talat). Sedan var det ljuvligt med mat, som alltid ingår det squash nu för tiden....

Nu ska det bli lite te och soffhäng, sedan i säng.

Puss och kram på er alla


                                           _MG_5793

Kommentarer
Postat av: erica

Mitt fel...mea culpa...blame me!!

Jag kunde inte bättre...med schemat...när ni ville ha fria onsdagar...och med gymnasiets ival...

Vet att dina måndagar är i hemskaste laget...vad kan jag göra för att mildra smärtan och eländet?

Kram

2010-08-31 @ 19:22:28
URL: http://ericasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0