Öronhistorien fortsätter

          

Hej!

Ta mig tusan har inte öronsnibben blivit lite mindre.... Tjockleken på övre örat och bakom har nog ökat. Har fått rådet idag att ta allergimedicin så det har införskaffat, har tagit en tablett (hmmm ville slänga i mig en hel bunt men en om dagen stod det....). Hade jag inte feber var det ingen idé att åka in, för det har jag inte....tror jag i allfall inte, har inte känt efter om jag ska vara ärlig. Skulle också forsätta med alsolösningsbandage, jag ser allt bra lustig ut (mer än vanligt) i mitt bandage. Men har fått utalande nummer två idag också, av Syster-Malin som är orolig. Hon vill ha mig till doktorn och kommer tvångshämta mig imorgon om det inte blivit bättre. Vi får se hur det ser ut imorgon, banne mig om det inte ger sig snart....

Jag har nämligen blivit erbjuden att vara lite fotomodell på torsdag, åt makens kusin som har butik. Man får väl ställa upp som Big-Size model och kanske om jag har tur hör Tyra Banks av sig denna gång... Men kan man vara med med ett Dumbo-öra? Hmmm får svara henne imorgon eller annars får man vända andra sidan till....

Dagen har spenderats springandes i diverse butiker för att hitta 50-tals kläder. Ska på 30-års fest på lördag och temat är just 50-tal, har nu hela outfiten klar men skulle behöva en gammal svart skinnjacka åt maken. Någon där ute?

Hade stora planer på träningen idag men det blev inget av då springadet i affärer tog hela dagen. Usch vad dåligt av mig, ångest har jag redan och imorgon får det bli hårdkörning. Måste.....

Nu har bröllopsbilderna kommit upp på väggen, äntligen och snart (på fredag) firar vi 6 månader som äkta makar...

        

Puss och kram på er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0