Lördagen den 21 augusti 2010

Hej!

Igår var dagen då:

- lilla Selma klättrade i gardinerna (länge sedan man hade ngn som gjorde det)
- lilla Selma jagade flugor i fönstren
- jag bakade morotskaka (till alla arbetare här på gården)
- jag läste ut min bok (väldigt rolig och bra) och måste nu skaffa en ny
- vi blev bjudna på lunch hos grannarna
- jag tvättade tvätt
- lilla Selma stöddade upp sig mot de äldre katterna
- Astrid är väldigt nyfiken vem den där lilla katten är
- maken jobbar med utbyggnaden och knappt hinner äta
- årets kräftskiva gick av stapeln och var lugnare än någonsin och alla åkte hem vid 23:00 (vad är det med oss nu förtiden?)

Puss och kram på er alla

           

 

           

 

            

 

           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0