Imorgon kommer de

Hej!

Imorgon kommer de äntligen, eleverna. Nu är jag trött på att stöta och blöta med kollegorna, har gjort det i fem dagarna nu och det får räcka! Man blir tröttare av att konferera än att ha lektioner, tur man har ett rörligt jobb.  Kul att de äntligen kommer.....

               

Annars då? Jovars... trött som sagt av allt konfererande med kollegor, för stillasittande helt enkelt....  Trotsade regnet till sist idag och begav mig ut på en löptur. Men ursäkterna var många innan, jag ska bara... men sköntnu efteråt när det är gjort. Tror minsann att jag märker en konditionsökning, en klapp på axeln till mig för att jag åstakommit det.....

Ohhhh såg just på teven att ett ny dansfilm kommer snart, StepUp 3D, de andra filmerna i serien är sååååå bra (låter som en ungdom när jag skriver, men jag är ju en förvisso...). Vill också kunna dansa så.... Man kanske skulle ta och anmäla sig till en danskurs i höst... måste ha ngt att fördriva tiden med....

Kanske en bit kvar tills jag kan gå ner i spagat.........    

Puss och kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0