Härliga träning

Hej!

Idag var första måndagen med lektioner, oj vad det gick i ett och dagen avslutades med 1,5 h långt elevsamtal. När det var dags att åka hem var jag så hungrig och törstig att jag nästan darrade, och helt slut. Det är skönt att veta att man lever....

Men lite matsäck i bilen botade hungern (lite) och törsten. När jag lämnat av Grabbarna Grus vid samåkeparkeringen åkte jag direkt till SVEA och tränade. Enbart fokus på träningen och inget annat. Härliga träning, den botar allt. Ett riktigt svettigt träningspass och man är människa igen.

Och vad härligt med gamla hederliga program igen - Fångarna på fortet....

Puss och kram på er alla


       
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0