Är inte kompis med datorerna

Hej!

Jisses vad mitt tålamod tryter när det krånglar med datorerna. Nu är jag lyckligt lottad att ha en dataexpert (makens egna ord i telefonboken) till make, men han är ute och fixar med bygget och får inte störas av småpetetteser. Men jisses vad förbannad jag är, kan ta datorerna och hoppa på dom, det löser inte problemet utan gör mig bara datorlös. Skulle lägga in bilder på min dator, men USB-uttaget är lite tillsufsat så idag fungerade det itne (har mig själv att skylla för att jag haft sönder det, en annan historia...). Byter till den lilla bärbara datorn och lägger över bilderna, fungerar utmärkt men när jag ska gå in på internet går inte det, gaaaaahhh...... Inget uppkoppling hur jag än försöker. Försöker flytta bilderna till min dator, går inte eller så är det så att jag inte kan. SUCK!

Ger upp och inser att jag inte kan bjussa på bilder för stunden, vile visa hur lilla Selma tog sina första stapplandesteg utomhus. Så stapplig var hon inte utan fann sig snabbt med utemiljön. Klättra i träd var det roligaste. Astrid följde hela tiden efter lilltösen, nyfiken och med ett vakande öga. De är för söta....

Nu får det va allt, frustrerad över mina dåliga datorkunskaper...

Puss och kram på er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0