10 kilometer

Hej!

Måste börja med att tillrättavis förra inlägget, känns viktigt, att jag tränade två gånger förra veckan och inte en som jag skrev, glömde bort min fredagsvända på motionscykeln. Känns bättre med två gånger än en gång...

Idag har jag sprungit 10 kilometer och detta i kuperad terräng. Undrans när det var sist jag sprang 10 kilometer i ett svep, länge sedan.... Löpningen under handbollstiden har hela tiden handlat om kortare pass men i intervallform, så sträckan har blivit 10 milometer om inte mer när man var färdig, men länge sedan när det sprang i en enda sträcka. Gick bättre än förväntat, så jag är nöjd. Imorgon blir det intervaller, få se vilka....

Annars har jag varit hemmafru och städat i skåp, diskat, strykt tvätt och lagat mat. Inga vinbär idag, måste imorgon....

Puss och kram på er alla

        

Kommentarer
Postat av: erica

Se där...10km...bra jobbat! Långpassen är de som tar dig igenom Lidingö...kuperad terräng är bra...då vänjer du knäna...för mig var nedförsbackarna värst första gången jag sprang.

Lycka till med intervallerna!

Kram

2010-08-09 @ 22:39:52
URL: http://ericasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0