Påsklov

Hej!

Nu börjar påskhelgen gå mot sitt slut men då börjar ju påsklovet. Ska njuta i fulla drag av att vara ledig. Ska ta sätta igång med träningen rejält igen, har slappat i en vecka nu. Slappa och bara äta en massa godsaker är inte någon bra kombination för mig. Kroppen säger ifrån, så imorgon blir det att sätta igång med stenhård träning igen och strikt kost.

Hur har påskhelgen då vart. Bra bra. Har bott på ett bra pensionat, Pensionat Bakken. Frukost när man ville och mat när man ville, fika och godis och framförallt trevligt sällskap. Det blev en hel del Alfapetsspelande, jag vann tillslut, fyra gånger till och med. Men får erkänna att maken slog mig med en seger, bittert men sant. Vädret under helgen har vart sådär. Det började med spöregn, blev snöfall och avslutades med strålande solsken. Det blev två dagar av slalomåkning och nu blir det nog att ställa undan skidorna tills nästa säsong. Sorligt att vintern är över, jag gillar snö och kyla. Men jag gillar sol också så våren är välkommen.

Idag har det vart en riktig bokdag. Jag och maken har lyssnat klart på Hypnotisören av Lars Kepler. En riktigt kanonbok. Så där har ni ett litet boktips av mig.

Imorgon blir det att shoppa cykelskor och lämna in cykeln på service. Här ska det tränas inför Vätternrundan. Jag har nu fått mitt startnummer, 8940. Starttiden är 00:40.

Puss och kram på er alla
                              
                                              
                                             


Kommentarer
Postat av: erica

Hej fru Edbäck! Hemma från Oslo nu. En skön helg med syrran och Birk. Ätit massor, tränat lite...och kramats mycket med birk. Det blir renlevnad här med, med massor av träning...och jobb...för jag har ju inget lov jag...njut du av ditt lov! Hör av dig om du får tråkigt..du kan ju alltid cykla ner en sväng :)

Kram

2010-04-05 @ 23:14:20
URL: http://ericasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0