Onsdag...

Hej!

Dagens tänkta cykeltur slutade med 75 minuters intervall spinning. Vädret var för dåligt och jag var för trött när jag kom hem (tog mig faktiskt en eftermiddagslur, det är ovanligt), så cykelturerna spar jag till helgen. Måste försöka åka riktigt långt....  Dagen trötthet beror på att jag inte kommit i säng i tid. Slarvigt av mig. Skyller på att det varit långa dagar på jobbet och då är soffhänget välbehövligt när man kommer hem. Igår var det föräldramöte. Det blev lite panikartat när kära kollegan blev sjuk och SO-Lars inte kunde komma. Men allt löste sig givetvis, improvisation kallas det....

Imorgon vankas det massage hos Jesus-Johan (han kallas så av kära kollegan och namnet är passande så jag snor det helt enkelt...). Jag har fått problem i axlarna och i skuldrorna, ont så in i h*****e ibland. Tror det kommer från all längdskidåkning i vintras, det började redan då. Har fullt med muskelknutar som måste lösas upp. Min hemmabehandling av detta består av att maken trycker på muskelknutarna för att få genomströmmning och sedan tar jag på Linnex, det värmer gott. Tror inte att besöket hos Jesus-Johan kommer bli smärtfritt... Det är bara att gilla läget....

Imorgon ska jag nog ta och vara med på lärarvolleybollen. Det är kul värre......

Puss och kram på er alla

Kommentarer
Postat av: Malin

Usch vad du ligger i Tina, jag får dåligt samvete...

Ska du med på en 10 mils runda på lördag? Jag tänkte man kunde cykla mot Tuna Hästberg o Grangärde.//Malin :)

2010-04-29 @ 11:07:52
Postat av: erica

Sorry för i tisdags! Har fått medicin nu och klarar vardagen bättre! Hur gick det hos JesusJohan? Det kanske är dit jag också bör gå...och få massage på huvudet och axlar...kommer säkert från nacken, min värk. Volleybolen blev inställd men det har du väl redan märkt. Stefan sa det på lunchen...men nsäta torsdag kör vi!

Kram

2010-04-29 @ 22:02:39
URL: http://ericasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0