Inte mkt att berätta

Hej!

Idag har jag inte mkt att berätta. Inget spännande eller revolutionerande har vänt upp och ner på min värld. Jag har inte vart arg (vilken är en bedrift i sig....), men nu kom jag på att det har jag visst det. Eleverna hade lämnat klassrummet som rena rama svinstian när kom in på eftermiddagen. Då brast det några blodkärl.... Konstigt att jag inte kom på det direkt....

Stillsamt på träningfronten. Släppte ut kroppen på en pulspromenad i 70 minuter, det fick räcka, jag känner mig lite sliten efter cyklingen. Men imorgon är det på't igen

Imorgon är en hektiskt dag med massor av utvecklingssamtal varvat med lektioner. Ska gå och sova bums så jag är pigg och alert imorgon.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0