En del har tur i spel andra i kärlek....

Hej!

Spöregn idag vilket har resuterat i en massa alfapetspel idag med maken och paranteserna. Jag vann inte en enda gång, vilket skitspel! Maken däremot vann alla utom en gång, hur kommer det sig? Jag tror att han fuskade, fifflade med bokstavsbrickorna så han bara fick de bästa. Hur lätt är det egentligen att skriva ord med bokstäverna Z, C, H, O, N samt en vändningspil och en stoppbricka.... Imorgon tar vi till kortspel, där är jag grym. Ska vinna och äga alla. Jag ä int bitter....

Puss och kram på er alla

      
                                                               Påskharen kom på besök.....

Kommentarer
Postat av: erica

Ha de gott och hils familjen!

Klem fra Oslo

2010-04-03 @ 16:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0