33 år

Hej!

Då var man 33 år. Känner mig fortfarande som tjugo och åldern är bara en siffra på ett papper. Man är inte äldre än man känner och gör sig anser jag. Bra dag var det. Chef, kollegor och elever sjöng för mig under dagen. Åt tårta och en massa annat onyttigt under dagen. Fick paket, det gillar jag, att få presenter. Man får för lite presenter under ett år tycker jag, mer presenter åt folket och åt mig ..... Nu kanske ni undrar vad jag fick, jo... Saker till min tur runt Vättern....

Idag är det 1:a april. Än har jag inte blivit lurad, i allfall vad jag vet. I tidningen stod det om digital besiktning av bilen. Det enda man behövde göra var att ta kort med en digital kamera på olika delar av bilen och skicka in fotona. Ja, jag säger då det... Bra skämt från dalarnas tidningar....

Idag var det tänkt att vi skulle kika på lite Skidskytte SM, men vädret satte stopp för detta. Det spöregnar... Vilket skitväder, jag vill ha sol och någon minusgrad. Hoppas och ber om bättre väder. Nu blir det en slödag inne, men det behövs det med...

Puss och kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0