Vilken dag!

Hej!

Nu är det mkt på jobbet.  Började dagen med att ha elever som skulle komplettera arbetsuppgiter. Sedan var det att gå egenom prov och andra resultat en sista gång innan betygsättning. Blev knappt ngn lunch för elever kom och skulle komlettera arbetsuppgifter. Hade lektioner och gick på möte. Avslutade jobbdagen med att ha elever som skulle komplettera arbetsuppgifter. PUST!

På vägen hem från jobbet blev det stopp och stillastående trafikkö. En lastbil hade bestämt sig för att ställa sig tvärs över vägen så ingen kom fram. Det tackade jag för, sådant uppskattar jag när jag själv har lite bråttom.  När trafiken kom igång igen, gled jag sakta i 70 resten av vägen hem, inte för att jag själv ville för att alla andra trafikanter som sett lastbilen tyckte det.....

Denna lastbilschaufför gjorde så att jag inte hann på min onsdagsboxning. Tack! Jag uppskattar när folk gör saker för mig.

Väl innan för dörren hade bästa sambon lagat mat. Tack för det, det uppskaddade jag. En trött och hungrig Tina är ingen bra person, det vet sambon vid det här laget och hade förberett sig väl för min hemkomst. Det var bara att sätta sig och äta.

Efter maten blev jag kollosalt trött, jag hade bara tänkt att vila lite i soffan innan jag skulle bege mig ut och springa. Vilandet resulterade i tre timmar. Inte bra, nu blev det ingen löpning heller. Mår inte bra när jag inte får träna, får ångest, och tycker att jag är allt möjligt som jag inte tänker skriva här...

Imorgon fyller mamma år, då blir det kalas med god mat. Det ser jag fram emot.

Sedan har min brudtärna begett sig till BB med värkar, kanske det blir bebis inatt.......

Puss ock kram på er alla
                                                

Kommentarer
Postat av: erica

FÖrstår vad du menar med ångest av ingen träning...förstår också vad du tänker om dig själv men inte skriver...it takes one to know one! Förkyld i en vecka nu...ingen träning...inget lätt att umgås med för t ex sambo...ska prova springa idag. Aha...så hon har tagit sig till BB...sin första arbetsdag på nya jobbet :) Ja ja...hoppas det går bra för henne! See ya

2009-12-17 @ 06:24:07
URL: http://ericasvardag.blogg.se/
Postat av: tina

erica - vi förstår varandra så bra =)

2009-12-17 @ 07:23:42
URL: http://tinabakkenedback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0