Pulkaåkning och promenad i ett snöigt Bryne

Hej!

Gott Nytt år till er alla där ute. 2010 blir ett spännande år, det första som står på agenda är Öppet Spår med pappa. Sedan på tur blir det bröllop i mars. Några nyårslöften tänker jag inte avlägga, det har jag slutat med. Jag tänker ha olika mål med 2010 istället, ett är att göra den Svenska Klassikern. Det andra är kanske att bli en bra fru, men jag vet inte om jag kan bli så mkt bättre än vad jag redan är....

Idag har vi åkt lite pulka och vart ute på en promenad. Det har vart en strålade vinterdag. Som matsäck hade vi varm choklad, mysigt värre. Nu inväntar vi kvällen.

Sambon är sjuk, inte för att han blev lite sen med sina njurmediciner, utan förkyld. Förkylda sambosar är inte att leka med, det blir alltid lite extra sjuka. Vill bli ompysslade. Han får lite ompyssling, det är ju trots allt nyår, men imorgon får han klara sig själv, då har jag gjort min kvot med ompyssling. Som tur var han han sin mamma här, hon får pyssla om.

Nu ska jag vila lite inför kvällen, så jag är vaken vid tolvslaget.

Puss och kram på er alla

                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0