Juligt värre...

Hej!

Måste återigen nämna den lilla bebis som ville se världen idag, lilla Eddie Malta. Har lagt in en bild på honom i det förra inlägget. Vilken liten sötnos. Längtar tills jag får träffa sötnosen men väntar tills mamma Linda känner sig redo för besök. Undrar hur låg tid det tar egentligen innan man känner för att träffa folk. Man har ju gått igenom en stor händelse i livet och är både trött och slut med samtidigt underbart lycklig. Alla nära och kära vill komma och hälsa på, titta på den lille och snika i sig kaffe med dopp. Orkar man eller vill man bara vara själv. Det är ju jul snart också, mer stressigt än vanligt-  Jag hoppas trots allt detta att jag får träffa dom snart. Grattis återigen till Linda och Patrik.

Min allra käraste mor har fyllt år idag också, 56 år. Åkte direkt efter jobbet hem till föräldrarna med stora gratulationer. Gav mor lite juligt kaffe, juligt te och juliga skorpor att njuta av framför brasan, tillsammans med pappsen om hon så vill. Svårt att handla födelsedagspresenter så här års när allt är så juligt i affärerna. Men fyller man så här års får man acceptera det, att det kan vara lite trixit.

I Mockfjärd, där föräldrarna bor och jag bott i 20 år, finns det ett väldigt juligt hus. Bjussar på en julig bild på det juliga huset.

Måste också nämna att det blev lite paketöppning idag med - juligt värre.....

Puss och kram på er alla
                                             

Kommentarer
Postat av: erica

...men...för det huset! Vad månne inte el kosta att lysa upp något slikt?!



Gott att du kom ihåg mor i år, det är nog viktigare än superamibitiösa presenter :)

2009-12-18 @ 05:28:52
URL: http://ericasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0