Glögg framför brasan

Hej!

Nu det kallt, närmare -20 grader. Men det är bara mysigt tycker jag. Det knarrar i snön när man går och det ryker om en när man andas (inte av nikotinrök om ni nu trodde det). Idag har solen även tittat fram och det blev en vacker vinterdag. Kunde inte njuta av den till fullo, bara genom fönstret på jobbet.

Imorgon hade jag tänkt att bege mig ut i skidspåret. Undrar hur det kommer att gå, är redan nervös att jag ska åka vilse. Tänkte bege mig till Bergebo att åka. Mkt fina spår där har jag hört....

Idag har det vart träning inför vår fantastiska julshow som vi har varje år. Det var första repet med bandet, sångerna satt som en smäck. Här behöver man inte träna, det går på rutin. Blir mer övande på söndag och måndag. Kul är det, kom och kolla alla som kan.

Nu avrundar jag kvällen med lite glögg framför en sprakande brasa.

Puss och kram till er alla    
                                                                             
                                                                                           

Kommentarer
Postat av: Magnus

Fuskigt! Jag vill också sitta och mysa framför brasan, men en annan sitter på bion och njuter...

2009-12-18 @ 22:10:02
URL: http://magnus.edback.se
Postat av: erica

Mysigt med kyla men lite för kallt att springa ute...nu när jag äntligen är frisk! Får bli löpband. Rätt kul det med. Skidor får allt vänta det med! Du var kanon som C a U idag! :)

2009-12-18 @ 22:14:50
URL: http://ericasvardag.blogg.se/
Postat av: Milla

Jösses, har ni så kallt. Det blir dubbla raggsockor när jag kommer nästa vecka.

2009-12-18 @ 23:00:26
Postat av: Milla

Jösses, har ni så kallt. Det blir dubbla raggsockor när jag kommer nästa vecka.

2009-12-18 @ 23:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0